tutsiq14 Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 Hej. Jeg har fulgt denne tråd. Men mine sociale knapper kommer under topnav, og ikke op på linjen øverst hvor jeg gerne vil have den. Hvad har jeg gjort forkert? Filen modules.php og billede er vedhæftet.. Jeg bruger Prestashop 1.6.1.4 Skabelonen er standard-bootstrap Mit websted er HER Module.phpFetching info... Hilsen Ellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 Themet skal nok styles til at vise knapper der. Det har ikke noget at gøre med php filen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tutsiq14 Posted April 3, 2016 Author Share Posted April 3, 2016 Jo, men jeg har fuldt vejledningen som der står, og det er helt det samme thema. Og hos ham virker det. Derfor må jeg jo lave noget galt et eller andet sted. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 6, 2016 Share Posted April 6, 2016 Hvor er stylingen af dine knapper (css)? https://www.prestashop.com/forums/topic/318911-solved-social-block-in-displaynav-hook/?p=1613793 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinprestashop Posted June 18, 2016 Share Posted June 18, 2016 Hej tutsiq14 Fik du løst dette problem ? Hilsen Nick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts