Poulsgaard Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 (edited) Hej Forum Jeg har forsøgt mig med at ændre på farverne på mine kategorier. Det ser fint nok ud : Men mine underkategorier bliver også farvet, og jeg kan ikke finde ud af at undgå det. Er der nogle der har et forslag ? Her er min css fil: superfish-modified.css PFT. Edited April 5, 2016 by Poulsgaard (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 (edited) Link til side? Vedhæftet kode i denne sammenhæng duer ikke, da man så skal gætte sig til evt. løsning i stedet for at se kildekode. Edited April 1, 2016 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poulsgaard Posted April 2, 2016 Author Share Posted April 2, 2016 Link til side? Vedhæftet kode i denne sammenhæng duer ikke, da man så skal gætte sig til evt. løsning i stedet for at se kildekode. Det er bootstrap 1.0, eneste ændring er vedhæftet css fil. Den ligger ikke på en frit tilgængelig server lige nu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 2, 2016 Share Posted April 2, 2016 Så må du selv i gang med Dev tools (F12) i browseren og finde ud af, hvor der skal rettes. Styling uden at kunne se hvad man laver duer ikke, så det er ikke så egnet til forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poulsgaard Posted April 4, 2016 Author Share Posted April 4, 2016 (edited) Så må du selv i gang med Dev tools (F12) i browseren og finde ud af, hvor der skal rettes. Styling uden at kunne se hvad man laver duer ikke, så det er ikke så egnet til forum. OK. Jeg har uploaded til midlertidig server www.camepo(dot)com (som helst ikke skal indekseres af google :-) ) Håber det gør Jer i stand til at komme med nogle gode forslag... Pete EDIT: Med disse ">" tilføjet virker det nu.... .sf-menu > li > ul > li > a Edited April 5, 2016 by Poulsgaard (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 5, 2016 Share Posted April 5, 2016 Super. Jeg havde først tid nu og shoppen er offline. Men godt du selv fik det løst. Retter du lige indlægget så det står som løst (ved ikke helt, hvordan det nye forum fungerer, nu hvor der er kommet en "best answer" - som så er dit eget:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts