Rygeshop Posted March 16, 2016 Share Posted March 16, 2016 (edited) Hej Jeg har en shop som er lavet som multistore og når mine kunde har gennemført en ordre skrive shoppen " Mangler Parametre " og det er ved alle betalings muligheder Hvad kan det være og hvordan retter man det..? Edited March 17, 2016 by Rygeshop (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 16, 2016 Share Posted March 16, 2016 (edited) Det er umuligt at sige ud fra så lidt oplysninger. Prøv at slå debugging til og gennemfør en ordre. Ret venligst din overskrift til noget mere sigende også. Edited March 16, 2016 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 Kan se du har rettet overskrift, men du får altså nok ikke nogen svar, før du har prøvet det af jeg skrev forleden og fortæller os resultatet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts