zaibot Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 Skulle jeg ikke få en mail fra min shop når der er bestilt en ny ordre?Kunden får sine mails med ordrebekræftelse m.m., men der kommer ingen mail til mig?Er det en fejl, eller kommer der bare ikke en mail til shopejeren når der bliver lagt en ny ordre?PS: Ved Dankort betaling får jeg selvfølgelig en mail fra min betalingsgateway, men hvis kunden vælger bank-wire/kontooverførsel/efterkrav som betalingsmiddel, så får jeg altså ingen mail - øv Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 Du skal installere modulet mailalerts (det er allerede lagt ind). Det kan også give kunderne mulighed for at få en meddelelse, når udsolgte varer kommer på lager igen./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Du skal installere modulet mailalerts (det er allerede lagt ind). Det kan også give kunderne mulighed for at få en meddelelse, når udsolgte varer kommer på lager igen./Kjeld Vær opmærksom på, at der mangler danske sprogfiler til mailalerts - det opdagede jeg, da jeg opdaterede varer til at være på lager. Nogle af mine kunder må så have bedt om at få mail, for jeg fik en fejl, da jeg gemte. Men jeg fandt desværre først ud af det, efter at have set fejlen 3 gange - så jeg har nogle kunder som aldrig får besked:-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaibot Posted April 15, 2010 Author Share Posted April 15, 2010 Tak for info, jeg har fået det til at fungere nu.Jeg tog blot mailalerts modul mappen "en" og kopierede dennes indhold over i en selvoprettet "dk" mappe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts