kaximk Posted March 8, 2016 Share Posted March 8, 2016 Hej - jeg har en udfordring omkring fragt... Jeg har 3 fragtfirmaer... Afhentning (0 kr.), Post Danmark - uden omdeling (29 kr.), Post Danmark - med omdeling (39 kr.)... Min udfordring er, at jeg giver gratis fragt på ordre over 399,- men kun ønsker at give "uden omdeling". Dvs. såfremt folk selv ønsker at betale for omdeling, så skal de kunne det. Lige nu giver shoppen bare gratis fragt på alle 3 muligheder når ordren er over 399,- - hvordan styrer jeg det? Altså begrænser "gratis fragt" til kun 2 forsendelsesmetoder... Hvis jeg fx i morgen tilføjer en "express kurer" så vil jeg jo heller ikke tilbyde denne gratis... Håber I kan hjælpe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 11, 2016 Share Posted March 11, 2016 Du skal lave det som en prisregel eller sætte en prisgrænse, hvor det er gratis fra et vist beløb i forsendelsesfirmaer. Shoppen overruler alle andre regler, hvis du sætter gratis fragt over et beløb. (Har ikke kigget skærmdumps, er på mobil) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts