martin@kaersgaard.or Posted March 5, 2016 Share Posted March 5, 2016 (edited) Kan nogen forklare hvordan man retter font størrelse og farve på "Category Name". I modsætning til beskrivelsen længere nede er der ingen funktion til at sætte disse attributter? I mit tilfælde er teksten hvid på hvid baggrund så den kan ikke ses (udklip1). Fører man musen henover kan teksten markeres (blå) - så den er der (udklip 2). Edited March 8, 2016 by martin@kaersgaard.or (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 5, 2016 Share Posted March 5, 2016 Det skal rettes i dit theme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin@kaersgaard.or Posted March 6, 2016 Author Share Posted March 6, 2016 Tak for buddet - men hvordan er det lige at man finder ind til sit Theme og hvor/hvordan retter man i det? Min shop ligger ikke lokalt men hos en udbyder - så skal jeg hente en fil vha FTP eller hvad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 7, 2016 Share Posted March 7, 2016 Jeg kan ikke fortælle dig, hvor du skal rette i dit theme, det kommer an på opbygningen. Derfor var det smartere med et link til din side, så man kunne se kildekoden. Men jeg vil tro, at det er category.css. Themet findes i /theme/dittheme/css - og nogle af css filerne findes under /modules mappen der også ligger under themet. Det skal rettes via FTP (eller filemanager på dit webhotel). Hvis du bruger dev-tools (F12) i f.eks. FireFox eller Chrome, kan du udpege koden og se, hvor der skal rettes samt stien dertil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin@kaersgaard.or Posted March 8, 2016 Author Share Posted March 8, 2016 Tak for forklaringen. Jeg fandt font farven i category.css og fik den rettet vær fra hvid (fff) til sort (000). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts