g3x123 Posted March 4, 2016 Share Posted March 4, 2016 Hello! Wanneer ik een bestelling plaats en betaal via sandbox paypal krijg ik op mijn factuur telkens demo artikelen. Op het besteloverzicht is enkel het bestelde product te zien. Wanneer ik op de factuur kijk zie ik: het bestelde product, demo_2 blouse - color: white, size: m 27€ demo_7 printed chiffon dress - color: yellow size: s 16,40€ demo_6 printed summer dress - color: yellow size : m 30,50€ (worden niet bij het totaalbedrag gerekend!!) toch is dit vrij vervelend, weet iemand hoe ik deze erafkrijg? (deze producten zijn verwijderd in backoffice) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hennyw Posted March 4, 2016 Share Posted March 4, 2016 Ik heb dit ook gehad, nadat ik een aantal oude facturen had verwijderd. Als er dan iets besteld werd, met een oud nummer, kwamen die spullen terug op de nota, inderdaad niet berekend. Ik heb toen een eigen account aangemaakt en 10 verschillende bestellingen geplaatst, hierna geen last meer van gehad. Misschien werkt het ook bij jou? Link to comment Share on other sites More sharing options...
g3x123 Posted March 7, 2016 Author Share Posted March 7, 2016 Ik heb dit ook gehad, nadat ik een aantal oude facturen had verwijderd. Als er dan iets besteld werd, met een oud nummer, kwamen die spullen terug op de nota, inderdaad niet berekend. Ik heb toen een eigen account aangemaakt en 10 verschillende bestellingen geplaatst, hierna geen last meer van gehad. Misschien werkt het ook bij jou? Is hiermee helaas niet opgelost.. :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuk66 Posted March 15, 2016 Share Posted March 15, 2016 Probeer deze gratis module gebruiken: Try to use this free module_ store.nemops.com/free-modules/19-order-delete.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
niemand speciaal Posted June 30, 2016 Share Posted June 30, 2016 Beste, Ik heb hetzelfde probleem. Demo artikelen staan op facturen, terwijl ik deze demo's al uit de shop heb verwijderd. Heb je inmiddels een antwoord op de vraag hoe je ze moet verwijderen? Ik hoor het graag Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted June 30, 2016 Share Posted June 30, 2016 Het probleem heeft er waarschijnlijk mee te maken dat die artikel nog in de order detail tabel van de database staan. Zie ook post #4 over het opschonen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts