Robertklein Posted April 11, 2010 Share Posted April 11, 2010 Hej allaJag skulle vilja ha under varje produkt en länk (Dela) på Facebook.Exempel som bytabostad.se har under deras objekt.Har testat olika saker med det verkar inte fungeraHar någon ett förslag… Link to comment Share on other sites More sharing options...
MistrM Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Jag lade till den i botten på Betallogomodulen. Så då ligger den i sidan istället. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robertklein Posted April 12, 2010 Author Share Posted April 12, 2010 Okej har du mer info hur du gjorde ??/R Link to comment Share on other sites More sharing options...
MistrM Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Jag lade helt enkelt till Addthis Button koden längst ner i blockpaymentlogo.tpl. Mellen nedersta och . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robertklein Posted April 12, 2010 Author Share Posted April 12, 2010 TAck för informationen, fixat och klart Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 Det finns annars en modul "share this" tror jag den heter som ligger i hooken på produktsidan, då kan du få sharethis bilden med facebook, twitter m.m. länkarna på produktsidorna.glömde att det är en extra modul som finns att ladda ned på forumet under tredjeparts moduler och en del betalvarianter på http://www.prestastore.com/search.php?id_category_search=&search_query=share#1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts