e30_dk Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 1.6.1.4 Jeg vil godt have en feedback tilknyttet min prestashop hvor kunderne kan tilkende deres tilfredshed etc., men hvoor finder jeg en som kan fungerer sammen med prestashop? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted April 10, 2016 Share Posted April 10, 2016 Er det den generelle oplevelse du gerne vil have feedback på, eller på produkterne som kunder har købt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 10, 2016 Share Posted April 10, 2016 Prøv at søge på ifeedback. Bruger den selv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30_dk Posted April 10, 2016 Author Share Posted April 10, 2016 Jeg vil godt vide om kunderne er tilfreds med at handle hos mig, positivt og negativt samt om de er tilfreds med den vare som de har købt. Altså en form for anbefaling overfor andre potentielle købere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted April 10, 2016 Share Posted April 10, 2016 Som Pertho skriver er iFeedback et godt modul til at høste kundeanmeldelser.. Du kunne også tage et kig på Yotpo, som også giver mulighed for at kunderne kan anmelde produkterne, hvorefter de vises på hvert enkelt produkt side. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30_dk Posted April 10, 2016 Author Share Posted April 10, 2016 Tak for det - jeg tror at jeg vil forsøge om jeg kan få installeret Yotpo hvis jeg ellers kan finde ud af det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts