rmadsen80 Posted February 28, 2016 Share Posted February 28, 2016 (edited) Hej. Jeg hoster hos gigahost, men syntes den hænger lidt til tider. Så er der nogle som kender de bedste indstillinger på serveren til ps 1.6? mvh Rene Edited March 5, 2016 by rmadsen80 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NielsRudbeck Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Jeg bruger selv gigahost, har ingen problemer? Har du mange moduler? -Niels Rudbeck Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 3, 2016 Share Posted March 3, 2016 On 2/29/2016 at 8:31 PM, NielsRudbeck said: Jeg bruger selv gigahost, har ingen problemer? Har du mange moduler? -Niels Rudbeck Antal moduler og performance har ingen sammenhæng. Hvis antallet af moduler skulle være udslagsgivende for om en side performer godt eller ej, så har man ikke valgt den rette host. Jeg har absolut ikke gode erfaringer med Gigahost til PrestaShop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rmadsen80 Posted March 4, 2016 Author Share Posted March 4, 2016 Det viste sig, af det var en server havde problemer, som dog ikke var oplyst på driftsiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 5, 2016 Share Posted March 5, 2016 On 3/4/2016 at 1:35 PM, rmadsen80 said: Det viste sig, af det var en server havde problemer, som dog ikke var oplyst på driftsiden. Husk at rette indlæggets overskrift til "Løst" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts