Michael:-) Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 Hejæøå bliver vist forkert i mine sendte ordrebekræftelses-mails i leveringsfeltet.Jeg har ændret alle teksterne i samtlige "mails-html" medæ = æø = øå = åmen hvordan ændre jeg leverings feltet?se vedhæftet./Michael :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 11, 2010 Share Posted April 11, 2010 Det virker fint for mig. Prøv med den vedhæftede order_conf.html./Kjeld order_conf.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted April 11, 2010 Share Posted April 11, 2010 Måske ud sat et forkert tegnsæt i html filen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael:-) Posted April 12, 2010 Author Share Posted April 12, 2010 Det virker fint for mig. Prøv med den vedhæftede order_conf.html./Kjeld Hej KleldJeg har prøvet med din vedhæftet fil, men den er stadigvæk ikke glad for æøå. Meget mærkeligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Hej Michael.Har du en link til din webshop?/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts