Michael:-) Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 HejNår en kunde bestiller en vare, modtager kunden automatisk tre E-mails. 1. En velkomst/login mail2. "Varen er under forberedelse/preparation" mail3. en ordrebekræftelses mail.Hvor styre man hvilke mails der automatisk bliver sendt?Jeg vil gerne have fjernet mail nr. 2 fra den automatiske mail-liste./Michael:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 Backoffice->ordre->statuses så er det fluebene med send mail til kunde du skal rette til./Tim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael:-) Posted April 9, 2010 Author Share Posted April 9, 2010 Hej Hvis jeg fjerner fluebenet i “Varen er under forberedelse/preparation". Bliver der ikke sendt nogen ordrebekræftelse, kun velkomstmailen bliver sendt til kunden. meget mærkeligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted April 10, 2010 Share Posted April 10, 2010 Jeg synes på ingen måde det er okey at oprette test kontoer på folks hjemmesider og så bestille ting med bankoverførelse. Det giver en masse besvær! Møg tavligt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts