slichoart Posted February 17, 2016 Share Posted February 17, 2016 (edited) HELP! Ik heb mijn winkel geconfigureerd op Geolocatie per IP-adres. Alle landen zijn aangevinkt, maar alleen Nederland en Belgie zullen verzendwijzen vinden. Maar één van mijn artiesten bevindt zich in de Ukraine en zij kan de site niet laden. Heb ik een instelling verkeerd staan? Ik had eerst alleen Nederland en Belgie aangevinkt en de rest uit. De overige instellingen zijn beperkte landen kunnen de winkel zien maar niet kopen. Overige landen kunnen alles. Kan iemand me vertellen hoe ik dat moet instellen zodat alle landen kunnen kijken maar alleen Nederland en Belgie (en curacao) kunnen bestellen? Ik snap niet waarom ze de site niet kan laden...... Versie Presta 1.6.1.4 Edited February 17, 2016 by slichoart (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted February 17, 2016 Share Posted February 17, 2016 Vraag je hosting provider eens. Ik kan me vraag een geval herinneren waar een hosting provider "probleemlanden" afschermde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts