roorda1963 Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 Wie kan mijn helpen , ik heb een shop van een eu domein naar een nl domein verhuist de naam is gewoon het zelfde, als is goed overgegaan , de site werk ook gewoon , alleen als je een nieuwe product invoert kan ik de foto in uploaden. en geeft de fout melding. fout opgetreden tijdens het uploaden en kopiëren van het bestand". Heel vreemd want alles staat ook in de ftp schrijfbaar. waar de foto moeten komen. Wie kan mijn helpen ? Groetjes Eelco Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuk66 Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 Gebeurt het voor een of meer bestanden? Welke versie? Does it happen for one or more files? What version? Link to comment Share on other sites More sharing options...
roorda1963 Posted February 15, 2016 Author Share Posted February 15, 2016 Het is de laatste versie van Presta Shop , Het gebeurt als je een nieuw artikelen in voert , en je de foto bij voegen en dan gaat dat niet. En het is alleen bij nieuw artikel invoeren.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 is de afbeelding niet te groot ? indien niet ,zet de debug eens aan , wellicht je een betere melding krijgt Link to comment Share on other sites More sharing options...
roorda1963 Posted February 15, 2016 Author Share Posted February 15, 2016 Ik had wel meldingen en deze heb ik wel opgelost maar dat heeft niks met de foto's te maken die ik niet kan uploaden. En de melding was in modules/gamification/views/css maar dat heeft niks te maken met de foto's volgens mijn. Wat kan ik nog meer doen om dit op te lossen. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 schakel gamification eens uit elke foutmelding kan een reden zijn dat iets niet werkt wat voor een meldingen kreeg je met debug ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
roorda1963 Posted February 15, 2016 Author Share Posted February 15, 2016 Bij gamification heb ik geen fout meer , omdat het ik op gelost. Het gekken is ik hen de boel verhuist een op een naar NL DOMEIN dingen aangepast zo als ook in het form staat beschreven. Ik kan ook nog inloggen in de eu , en daar werk alles gewoon... wat alleen anders is de de admin code wat achter de website staat. verder is alles het zelfde. Er gaat wat fout bij het artikel systeem. Wat ik nu gezien heb is ook als je een foto verwijderd , of artikel doet het systeem raar. met verwijderd van artikel vliegt hij er uit , rnet f5 werkt het weer. Dit heel vreemd. De DBASE is ook goed deze heb ik gecontroleerd. dus het zit bij product invoer.... wat kan ik daar aan doen. ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 toen je de shop verplaatste heb je toen het cache via ftp leeg gemaakt ? indien nee dit even doen /cache/smarty/cache -> in deze laatste map alles verwijderen behalve index.php /cache/smarty/compile -> in deze laatste map alles verwijderen behalve index.php eventueel ook je .htaccess opnieuw genereren hernoem je htaccess naar -htaccess , maak een nieuw bestand aan met de naam .htaccess geef hem tijdelijk 777 rechten log nu in je admin gedeelte , kijk met ftp of de nieuwe .htaccess ipv 0 kb meer aangeeft , indien ja is deze opnieuw gegenereert je kan de -htaccess verwijderen en de rechten terug zetten op 644 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts