Musclelab Posted February 12, 2016 Share Posted February 12, 2016 Hej. Jeg er i gang med at prøve og installere prestashop og har via mit webhotel prøvet med 1 click installation, men når jeg skal videre til kontrolpanel osv, har prøvet at følge nemprogramerings vejledning, men ved ikke hvor jeg finder mit adminstratoradrese så jeg kan komme ind i mit kontrolpanel? Nogle der kan hjælpe, synes jeg har prøvet alt og er ved at opgive nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 13, 2016 Share Posted February 13, 2016 Som udgangspunkt hedder kataloget "admin", men af sikkerhedsgrunde kræver PrestaShop at det omdøbes til noget andet. Prøv at gå ind i kontrolpanelet på dit webhotel (cPanel eller hvad du nu har) og klik på filhåndteringen. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Musclelab Posted February 13, 2016 Author Share Posted February 13, 2016 Det er det jeg ikke helt kan forstå, fordi det eneste jeg har under filer er en der public_html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Musclelab Posted February 13, 2016 Author Share Posted February 13, 2016 Mit problem er at jeg ikke kan komme ind på det viste på billedet jeg har vedhæftet, og kan ikke finde ud af hvad jeg gør galt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 13, 2016 Share Posted February 13, 2016 (edited) Prøv at gennemføre de punkter der er nævnt. Forøvrigt er det en noget gammel version. Hent den nyeste 1.6.1.4 fra prestashop.com og lad være med at bruge det 1click. Edited February 13, 2016 by Guest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Mit problem er at jeg ikke kan komme ind på det viste på billedet jeg har vedhæftet, og kan ikke finde ud af hvad jeg gør galt Hvis du er hosted et sted, hvor deres nyeste installation af PrestaShop er så gammel, ser det skidt ud for din host... Og som Pertho skriver, så installer version 1.6.1.4 (overvej skift af host også...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted February 19, 2016 Share Posted February 19, 2016 Mit problem er at jeg ikke kan komme ind på det viste på billedet jeg har vedhæftet, og kan ikke finde ud af hvad jeg gør galt Hvis du viser et screen dump af der, hvor du går i stå i installationen, i stedet for at et screen dump fra en tilfældig YouTube video, kan vi sikkert hurtigt hjælpe dig videre ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts