pdaalmeer Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 (edited) Hallo, Op een site wil ik graag een button toevoegen van google translate. Ik heb code laten genereren door google site, en wil dit nu graag toevoegen. Echter krijg ik een foutmelding als ik dit bovenaan een CMS pagina plaats. (toevoegen als code) Iemand een idee hoe ik dit kan toevoegen; <div id="google_translate_element"></div><script type="text/javascript"> function googleTranslateElementInit() { new google.translate.TranslateElement({pageLanguage: 'nl', layout: google.translate.TranslateElement.InlineLayout.HORIZONTAL, autoDisplay: false}, 'google_translate_element'); } </script><script type="text/javascript" src="//translate.google.com/translate_a/element.js?cb=googleTranslateElementInit"></script> Edited February 15, 2016 by pdaalmeer (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pdaalmeer Posted February 15, 2016 Author Share Posted February 15, 2016 Ik heb er al een module voor gevonden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts