OYLSB ~ Leif B. Posted February 9, 2016 Share Posted February 9, 2016 (edited) Hej, Jeg har en del produkter, nogle med attributter (varianter) og nogle uden. Alle produkter vises med korrekt pris inkl. moms, på listevisningerne (kategorioversigterne). Alle produkter uden attributter vises ligeledes med korrekt pris inkl. moms på produktsiden. De produkter der har attributter, viser prisen uden moms på produktsiden. Jeg kan ikke se nogen steder at der skulle være et flueben eller lign. for at disse produkter skal fratrække momsen? Er der en der kan bringe mig en løsning nærmere? Problemet er på en Prestashop 1.6.1.1 med et tilkøbt jewelrynew1.3.1 tema installeret. Edited February 9, 2016 by OYLSB ~ Leif B. (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 9, 2016 Share Posted February 9, 2016 Det er muligvis en fejl i themet. Kontakt udvikleren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OYLSB ~ Leif B. Posted February 9, 2016 Author Share Posted February 9, 2016 @pertho Jeg har også kontaktet udvikleren, der i øvrigt ikke kunne hjælpe, da de alene ændre layoutet.Jeg har så i mellemtiden fået det til at virke ved at nulstille/hente på ny, danske regler (herunder moms). Slette cache (selv om den burde være deaktiveret), samt ændret typen af attributter, fra fold-ud boks, til radio knapper og tilbage igen. Herudover var der 2 standardkundegrupper, hvor der stod at den skulle vise priser uden moms, på ordreresuméet. Dem rettede jeg også (just in case), for at ensrette shoppen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts