verticalcph Posted February 5, 2016 Share Posted February 5, 2016 Hej, Jeg bruger 1.6.1.4 og kan ikke få ordrer/salg til, at blive vist på dashboard. Er der nogen der kan hjælpe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 5, 2016 Share Posted February 5, 2016 Er det i demo mode? Link to comment Share on other sites More sharing options...
verticalcph Posted February 5, 2016 Author Share Posted February 5, 2016 Nej, der ser det fint ud :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 6, 2016 Share Posted February 6, 2016 Jeg tror (stadig) ikke statistik virker. I hvert fald ikke i opgraderede shops. Link to comment Share on other sites More sharing options...
verticalcph Posted February 6, 2016 Author Share Posted February 6, 2016 Det virker i min ene shop, men ikke i den anden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 6, 2016 Share Posted February 6, 2016 Så må du kigge efter forskelle på de to shops. Jeg har i 6 år med Prestashop ikke haft positive erfaringer med deres statistik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts