christina_1111 Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 Hej,Jeg leder efter funktionen i Prestashop, evt. et modul til at lave mængde rabat.F.eks. køb 2 og få en gratis, eller køb 3 for en nedsat pris osv. Nogen der har erfaringer med dette? Mvh.Christina Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 Hej Christina Mængderabat er standardfunktionalitet i PrestaShop. Gå ind under priser for den enkelte vare og tilføj en specifik pris. Link to comment Share on other sites More sharing options...
christina_1111 Posted February 2, 2016 Author Share Posted February 2, 2016 Hej Elund Tak for din respons.Måske er det bare mig, men jeg kan ikke finde nogen funktion for mængde rabat.Hvor finder du den henne? Mvh.Christina Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted February 4, 2016 Share Posted February 4, 2016 Hej Christina Se venligst vedhæftede billede Link to comment Share on other sites More sharing options...
christina_1111 Posted February 21, 2016 Author Share Posted February 21, 2016 Hej Christina Se venligst vedhæftede billede Hej Elund Jeg har godt set det menupunkt - Jeg ledte nok mere efter en direkte funktion der hedder mængderabat. Her angiver du jo mere at man giver rabat når købet overstiger et vis antal. Jeg tænker at det måske er et modul at jeg skal lede efter. Tak for dit svar Mvh. Christina Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted February 21, 2016 Share Posted February 21, 2016 Hvis du finder et godt modul til dit formål, må du meget gerne skrive det her. Men "køb 3 for en nedsat pris" sættes let op under det nævnte punkt. Mht. "køb 2 og få en gratis" kan du måske oprette en pakke med 2 produkter: http://doc.prestashop.com/display/PS15/Sample+price+rules#Samplepricerules-Buy1,Get1Free 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
christina_1111 Posted February 21, 2016 Author Share Posted February 21, 2016 TAK for linket - Det havde jeg slet ikke tænkt på.Det er da helt sikkert måden, altså at oprette en pakke og udregne rabatten via en procent.Jeg har ledt efter et modul, men har ikke haft held til at finde et fornuftigt, som var til at betale.Jeg giver en melding hvis det alligevel lykkes :-) Mvh.Christina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts