Jump to content

module prestacycle slideshow

Recommended Posts

Hallo,

als nieuwkomer wil ik mij kort voorstellen...
Al enige tijd heb ik een webwinkel lopen met oscommerce, nu wil ik graag een prestashop winkel erbij maken.
De installatie ging prima, doch bij mijn eerste geïntegreerde module loop ik vast.
Het is even omschakelen omdat ik nog niet weet in welke file ik moet zoeken, het probleem is dat de module de featured products in verdrukking brengt. (bij het eerste product staat bovenaan links # (dat heb ik even ipv de titel gezet))
Ook wordt de introtekst niet weergegeven ....
Wie kan mij daarbij helpen?
probleem is hier: winkelwinkel.

Een andere vraag is:
Is het mogelijk om een module voor de box sliding down te krijgen, los van de themes?

gr.

dat is nog niet netjes, ik heb wat gefoemeld in de css, meer niet. Toen ik de module installeerde was deze te breed voor de index, maar toen was de rubriek al in verdrukking. als ik de home text editor onder featered products zet is alles prima (maar dat is niet de bedoeling)
Verder heb ik aan geen enkele file gezeten
:red:

ps:
ik zal de module voor de zoveelste keer maar weer eens installeren, ik heb gemerkt dat je bij deze shop vaak iets opnieuw moet uploaden voordat het werkt. Ik laat het weten....

Nadat ik een 2e prestashop geïnstalleerd heb, blijkt ook hier de module niet te werken. Na veel zoeken heb ik een andere module gevonden (jquerygalleryview). Deze werkt prima.

Nu wilde ik oude editorial terugzetten, krijg ik halve pagina te zien.
Ik moet dus eerst weer zoeken welke file zijn permissies moet krijgen, dan installeer ik deze module.
Topic kan gesloten worden, toch bedankt!