Ed van der Meer Posted January 28, 2016 Share Posted January 28, 2016 Ik heb sinds kort weer mijn website up-and-running. Maar ik heb ook steeds meer problemen met dingen die niet meer werken. Geen idee waarom dat steeds is. Ik zoek dus iemand die mij wil helpen om te upgraden vanaf 1.6.1.2 naar laatste versie. Omdat ik denk dat er dan eenhoop vanzelf oplost. Sinds vandaag werkt ook het bestellen niet meer. Als ik custom HTML aanpas komt dat ook niet meer op de site. Ik heb hulp nodig met Newsletter Pro het goed inrichten ervan en koppeling naar het inschrijven aan de voorkant. Dus wie o wie heeft zin en tijd en de knowhow om me even goed verder te helpen. Uiteraard tegen betaling. Groet Ed van der Meer, Apple Support Ed, Amsterdam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ed van der Meer Posted January 28, 2016 Author Share Posted January 28, 2016 (edited) Hey Ed, Leuk om je ook op het forum te zien! Ik verplaats je topic even naar het juiste subforum, zodat het beter opvalt. Ja dank je. De postnl module werkt prima. nu de rest nog! Edited January 28, 2016 by Ed van der Meer (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kidcarshop Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 Hoi ed, heb je problemen met updaten? oneclick update? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ed van der Meer Posted March 2, 2016 Author Share Posted March 2, 2016 Ik loop nog tegen wat problemen aan maar kom zelf wel steeds verder. Met wat zou je me kunnen helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
demico Posted March 8, 2016 Share Posted March 8, 2016 Ik had zelf ook veel problemen bij de on click upgrade hier was de oplossing een andere hosting, en hu maar zeggen dat het aan mij of prestashop lag ondertussen bij web-oke en geen enkel probleem meer... ik weet natuurlijk niet wat er allemaal misgaat en ben ook niet technisch genoeg om je te helpen maar het was toen zo frustrerend! ik denk meld het wel even mocht het bij jou ook problemen geven... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ed van der Meer Posted March 8, 2016 Author Share Posted March 8, 2016 @ Demico, Ik draai alles zelf op m'n eigen server dus een andere hosting is voor mij geen oplossing. Maar ik kom steeds verder hoor en heb de boel al weer aardig onder controle. De 1click upgrade komt wel later als ik de tijd er voor heb. Bedankt voor de moeite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts