Alen Kurjak Posted January 22, 2016 Share Posted January 22, 2016 hej, Jeg har instaleret Prestashop version 1.6.1.3 Jeg er i gang med en B2B shop og er nået langt. vil lige høre om der er nogen der ved hvordan man kan undgå den sidste trin i betalingen. Jeg har ikke brug for at kunden skal betale med det samme men blot at Bekræfte Ordren. Samtidig vil jeg også undgå at Prestashop automatisk sender ordrebekræftelse. På forhånd tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Ja, man kan bruge f.eks. bankoverførsel eller modulet til "Cash on delivery", som man oversætter til passende tekster og dermed omgår "følelsen" af checkout i shoppen. Men selve trinnet kan du ikke nemt springe over. Så kunden skal gennemføre en "ordre", hvad du så skriver i teksterne her, kan du rette i oversættelser. Men selve "flowet" er indbygget i shopsystemet, og det kan du ikke springe over (uden at lave hacks i koden, som ikke er anbefalelelsesværdigt). Ordrebekræftelse kan omgås ved at rette i ordrestatus mails. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alen Kurjak Posted February 2, 2016 Author Share Posted February 2, 2016 Hej, tak for svaret. vil lige høre hvordan man kan fjærne fødselsdato unde registrering, har forsøgt i indentity.tpl men ingenting hjælper. er det muligt overhoved???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 2, 2016 Share Posted February 2, 2016 Ja, det er flere filer du skal rette i - der findes utallige guides på nettet der er målrettet lige præcis dette problem. Også gamle indlæg her i forum, hvor emnet også har været oppe mange gange. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts