dtgmaze Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 (edited) Na het aanzetten van de multishop functionaliteit zie ik de subcategorieën van de bestaande categorieën niet meer. Onder catalogus > producten staan alleen nog bolletjes voor de categorieën en kan ik deze niet verder uitklappen naar de subcategorieën. bij het aanmaken van de shop heb ik alles overgekopieerd naar de nieuwe shop. ook bij het product > associaties kan ik geen subcategorieën meer zien. als ik naar de betreffende url van de subcategorie ga dan krijg ik een 404 Maak ik een nieuwe categorie met subcategorien dan zie ik deze wel correct. Wat doe ik verkeerd? Edited January 21, 2016 by dtgmaze (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smiles Posted January 22, 2016 Share Posted January 22, 2016 Cache al een keer gelegd? Ik ben ook met multishop bezig maar heb dit niet meegemaakt. Nog eens opnieuw proberen zou ik zeggen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dtgmaze Posted January 22, 2016 Author Share Posted January 22, 2016 (edited) Als ik in geavanceerde parameters > Multistore zit. dan zie je MULTISTORE BOOM - home - naam van de shop Zodra ik de naam van de shop aanpas dan heb ik geen subcategorieën meer.Ook het aanmaken van een nieuwe shop > zelde probleem in de nieuwe shop De cache leegmaken heb ik reeds uitgevoerd Edited January 22, 2016 by dtgmaze (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smiles Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Categorieen kun je aan en uitzetten onafhankelijk van je keuze bij het aanmaken van de shop. De producten die je mee neemt helaas niet. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe dat werkt.... Het is mij niet duidelijk hoe ik een product op een later moment deel tussen de shops. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smiles Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 (edited) Ik bedoelde dat je ze ook later nog aan en uit kunt zetten ;-) Overigens is deze instelling 'Share available quantities to sell' niet van toepassing als je advanced stock management gebruikt. Edited January 31, 2016 by Smiles (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smiles Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Ik heb je probleem nu ook ik heb het idee dat het bij mij ontstond het veranderen van de taal.... Staat jou hier iets van bij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smiles Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Ja je ziet de optie wel maar ik heb hem uit staan met advanced stock management en het verlagen van de voorraad werkt gewoon bij bestellingen in beide winkels. Wat betreft de subcatagorien. Ben je ze kwijt in beide shops? Als je een nieuwe shop maakt moet je wel opletten dat je ook de sub catagorien aan vinkt. Het lijkt alsof alles in aangevinkt maar uiteindelijk zijn de suncatagrien niet aangevinkt en alleen de catagorien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dtgmaze Posted February 1, 2016 Author Share Posted February 1, 2016 het kopt inderdaad dat bij het aanmaken het lijkt alsof je alles hebt aangevinkt, maar de subcategorieën dus niet zijn aangevinkt. Maar bij mij verdwijnen de subcategorien als je de naam van de shop aanpast. ik wilde bijvoorbeeld nederkand achter de naam zetten om het e.e.a te verduidelijken. daarna had ik geen subcategorieën meer. het veranderen van de taal heeft geen gevolgen bij mij. ik zou willen dat het e.e.a duidelijk zou zijn. zou graag met iemand in contact komen die er meer ervaring in heeft, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smiles Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 Ook als je de naam weer wijzigd moet je op letten dat je alle catagorieen selecteerd (alles uitklappen -> alles selecteren). Als je dit niet doet verdwijnen ze inderdaad.... Super dom gemaakt eigenlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoelleV Posted March 21, 2016 Share Posted March 21, 2016 Ik heb exact hetzelfde... Ook al staat multistore uit, mijn subcategorieën zijn allemaal weg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts