RemoteJets Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Beste, ik heb wel betaalde modules gevonden om de klant de mogelijkheid te geven om een vraag te stellen over het product waar hij geïnteresseerd in is via de pagina waar het product op staat. Maar Nederlander als ik ben ;-) is hier ook een gratis versie van te vinden? Grt, Berto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemoteJets Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Thanks maar dat is niet helemaal wat ik zoek. De gestelde vraag mag niet zichtbaar zijn, zo ook het antwoord dus niet. Als er dus een vraag gesteld word over een product moet dat gewoon per mail of in de backend bij mij komen, het antwoord word ook gewoon naar de vraagsteller gemaild. Grt, Berto. RemoteJets Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smiles Posted January 22, 2016 Share Posted January 22, 2016 Ik gebruik Zopim en een gratis module daarvoor. Je ziet de link van de klant en kunt ook online chatten en als je eventueel offline bent krijg je een mailtje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts