tutsiq14 Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 (edited) Hej Jeg har Prestashop 1.6 Når jeg i backend vil se min statistik, undrer det mig, at der ingen data er. Jeg ved jo der har været nogen inde på siden, da der har været en del der har anmodet om login, og som jeg også har godkendt. Derudover har jeg selv været inde mange gange. Det burde den vel også tælle. Skal jeg aktivere det nogen steder, eller hvad har jeg gjort forkert? Siden er http://dansklejeteknik.dk Jeg har installeret GOOGLE ANALYTICS API V3.0, men kan ikke få den konfigureret. Klient id - Client Secret - Profil har jeg prøvet at indtaste, men den vil ikke godkende. Hvordan får jeg statistik på min side?? Jeg vil blive meget glad hvis nogen vil hjælpe. PS: har søgt på forum efter lign., men kan ikke rigtig finde noget. Måske jeg søger på noget forkert. Hilsen Ellen Edited January 21, 2016 by tutsiq14 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Min statistik virker heller ikke - og har i øvrigt aldrig virket korrekt i tidligere versioner. Jeg får dog vist data i nogle af statistikmodulerne. Men ikke noget der kan bruges til konverteringssporing m.m. Har du tjekket, at statistikmodulerne er installeret? Google Analytics: Hvorfor vil du bruge API modulet og ikke blot det alm. Google Analytics modul? (sidstnævnte skal blot konfigureres ved at du indsætter dit sporings ID). Hvis du også vil have konverteringsporing, skal der tilføjes noget kode til order-conf.tpl filen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tutsiq14 Posted January 21, 2016 Author Share Posted January 21, 2016 Undskyld, men hvad er det almindelige modul? Jeg søgte bare og stødte på det der :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Der er to Google Analytics moduler i PrestaShop. Vælg det, der ikke hedder noget med API ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts