Kanonen Posted January 17, 2016 Share Posted January 17, 2016 (edited) Hejsa, Jeg vil gerne deaktivere min shop, men får en serverfejl, når jeg trykker på NEJ ved 'aktiver butik'. Hvad kan det skyldes? Tak. Hejsa, Jeg vil gerne deaktivere min shop, men får en serverfejl, når jeg trykker på NEJ ved 'aktiver butik'. Hvad kan det skyldes? Tak. Edited January 18, 2016 by Kanonen (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 18, 2016 Share Posted January 18, 2016 Prøv midlertidigt at fjerne .htaccess. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanonen Posted January 18, 2016 Author Share Posted January 18, 2016 Inde under themes? Det virker ikke. Jeg får stadig serverfejl 500. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanonen Posted January 18, 2016 Author Share Posted January 18, 2016 Jeg kan nu se, at problemet er større end jeg havde forventet. Jeg får også serverfejl 500, når jeg vil prøve at gemme ændringer under varer generelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanonen Posted January 18, 2016 Author Share Posted January 18, 2016 Jeg har løst problemet: Indsætte AddType application/x-httpd-php-old .php I .htaccess fil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts