Frits van Leeuwen Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 (edited) Ik heb 1 magazijn en 2 winkels. In de ene winkel verkopen we servetten per stuk. In de andere winkel per pakje. Hoe ga ik dit verwerken dat in de winkel waar pakjes verkocht worden, het niet zichtbaar is voor de klant dat er achter de schermen 20 stuks afgeboekt wordt. Dus in de winkels wil voor de klant zichtbaar hebben dat ze 1 stuks bestellen (pakje en/of los servet) maar hoe verwerk ik dat in het magazijn? Ik hoop dat het een beetje duidelijk is!! Edited March 10, 2016 by Frits van Leeuwen (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted January 18, 2016 Share Posted January 18, 2016 De enige optie die ik zou kunnen bedenken is dan je product een "pack" maken dat dan 20 stuks bevat. Maar of dat helemaal onzichtbaar is... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted January 18, 2016 Author Share Posted January 18, 2016 Als ik een pakket aan maak bij product invoeren en deze vervolgens op sla, klapt de winkel/site er uit. Prestashop 1.6.1.4 bleef wel werken. Zo kon ik het pakket weer deactiveren en is alles weer in orde. Maar dit wil ik wel heel graag gebruiken. Hoe kan ik dit oplossen? Dit lijkt me een bug. Vriendelijke groet, Frits van Leeuwen Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Kun je dit iets meer uitleggen? Ik snap niet helemaal wat er mis gaat. Gebruik je nu 1.6.1.4 of een andere versie? En wat bedoel je met "klapt de site eruit"? Krijg je een javascript of een php error? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted January 19, 2016 Author Share Posted January 19, 2016 (edited) Ik gebruik idd 1.6.1.4 Ik heb meer winkels. Alleen de winkel waarvoor ik het pakket wil instellen werkt niet meer als ik dat pakket heb aan gezet. Die hele winkel is dan niet meer te benaderen. De andere winkels in de zelfde prestashop software en database blijven wel werken. (Nu even uit het hoofd, krijg ik een 404 melding) Achter de schermen blijft alles wel werken. Dus ik kan het ook heel makkelijk weer terug zetten. En dan werkt de winkel (site) weer. Edited January 19, 2016 by Frits van Leeuwen (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts