Kent Falkenstrøm Posted January 15, 2016 Share Posted January 15, 2016 Hej. Jeg vil gerne ha at handelsbetingelserne og min fortrydelsesformular automatisk bliver vedhæftet den mail der bliver sendt ud, når man har købt en vare på min shop www.supergadget.dk. Det er 2 pdf filer. Jeg går ud fra at det skal gøres i filen "order_conf.html" men hvordan koder jeg det og hvor skal det sættes ind i filen? Mvh Kent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 17, 2016 Share Posted January 17, 2016 Det er ikke så nemt at tilføje vedhæftede filer. Det kan jo være fristende blot at indsætte et link til shoppens betingelser. Men det holder ikke juridisk, da du jo kan ændre betingelserne efter handelen er indgået. Hvad med bare at tilføje betingelserne som tekst i order_conf? I hvert fald de væsentligste betingelser om returret m.m. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent Falkenstrøm Posted January 17, 2016 Author Share Posted January 17, 2016 Hej Keld. Tak for dit svar. Det kunne jeg helt sikkert også gøre, men jeg vil gerne ha fortrydelses-formularen sendt med også. Så hvis det kan lade sig gøre at vedhæfte dem, vil jeg meget gerne det. Mvh Kent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent Falkenstrøm Posted January 19, 2016 Author Share Posted January 19, 2016 Jeg har valgt at indsætte handelsbetingelserne i bekræftelsesmailen, som tekst og så vedlægge returformularen som fysisk udskrift sammen med varen. Men jeg har et andet spørgsmål, så jeg opretter lige en ny tråd.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts