KimTheMan Posted January 15, 2016 Share Posted January 15, 2016 Hej, Nogle der har en god måde/ modul, til at få lavet et feed til pricerunner? Og gerne hvor muligheden er for, selv at bestemme hvilken varer der skal indgå. Jeg bruger version 1.5.4.1 Mvh. Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuk66 Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Prøv et modul http://addons.prestashop.com/en/search?id_category=0&search_query=feed Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Ja dem er der netop mange af. Så derfor jeg gerne vil høre hvad andre har af erfaringer. Så jeg ikke bare bruger penge på noget der alligevel ikke virker efter hensigten. Så andre der bruger pricerunner og hvad gør i? Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted January 22, 2016 Author Share Posted January 22, 2016 Kan se under moduler i min 1.5.4.1 version. Der er der et modul der hedder "RSS Feed For Varer" Hvordan virker det i praksis? Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 22, 2016 Share Posted January 22, 2016 RSS kan ikke bruges til Pricerunner, da du ikke selv kan bestemme, hvad der vises. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted January 29, 2016 Author Share Posted January 29, 2016 Nej det går jo ikke. Det skulle man jo gerne kunne. Der må da være nogen der bruger pricerunner. Hvad gør i? Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Jeg skrev for lang tid siden et script, der håndterede det. Du kan finde det her. Der er nok groet så meget mos på det, at det ikke virker med PrestaShop 1.6. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted January 30, 2016 Author Share Posted January 30, 2016 Ja jeg har version 1.5.4.1 Men får følgende fejl når jeg forsøger at køre url Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Hvis du vil bruge scriptet til PrestaShop 1.5 eller senere, må du nok indstille dig på, at der skal rettes i det. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted January 31, 2016 Author Share Posted January 31, 2016 Troede bare når du skrev "Der er nok groet så meget mos på det, at det ikke virker med PrestaShop 1.6" At det så ville virke med 1.5. siden du ikke skrev at det ikke virkede med 1.5 og opefter. Men har ladet mig fortælle at når jeg har google merchant center modul. Så burde jeg kunne bruge dette. Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 2, 2016 Share Posted February 2, 2016 Google Merchant feed kan også bruges til f.eks. Pricerunner. Så det er korrekt. Men det er et noget dyrere modul (og derfor foreslog jeg det ikke, da det kan en hel masse andet end man har behov for til Pricerunner alene - og stadigvæk har nogle udfordringer mht. at vise tilgængelighed m.m.) Alternativt kan du jo lade Pricerunner scanne din side (som de tilbyder) og se, om du mangler væsentlige oplysninger og dermed har brug for et decideret feed eller ej. Husk at rette tråden til løst, hvis det løser problembet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted February 2, 2016 Author Share Posted February 2, 2016 Lige pt har de også scannet mine shops. Men det er ikke alle vare kategorier de får med. Så derfor arbejder jeg på en anden løsning. Og tænker lidt på om det et muligt at lave et feed med Google modulet. Og så derefter gå ind og redigere i feedet hvis der f.eks kun et bestemte varer man vil have fremvist. Om man selv kan tage varer ud af feedet? Ved inde i Pricerunner interface kan man selv sætte lidt info op vedr fragt. Så hvis Google modulet ellers får resten med er det måske værd at prøve. Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 6, 2016 Share Posted February 6, 2016 (edited) Har du spurgt udvikleren? Edited February 6, 2016 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bulldesign Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 Jeg kan klart anbefale XML Feed Pro. http://addons.prestashop.com/en/data-import-export/5732-xml-feeds-pro.html Har selv gjort brug af det til en kunde der kører med feed både på Google Shopping, DBA og G&G (Det har dog krævet en smule modifikation til Google shopping). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts