[email protected] Posted January 14, 2016 Share Posted January 14, 2016 Jag har en webbutik där jag visar alla priser exkl moms, vilket går bra. På vissa produkter har jag mängdrabatter, de rabatterna lägger jag in på produktnivå under specifika priser. När jag lägger in mängdrabatten så väljer jag t ex 8 kr exkl moms eftersom jag vill att allt ska visas exkl moms för kunden. Men då jag går in och tittar på produkter, i rabattabellen så visas rabatterna inkl moms, t ex 10 kr rabatt. Jag vill ju att det ska stå 8 även där. Går detta att fixa? Alla tips mottages gärna! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted January 14, 2016 Share Posted January 14, 2016 Kör du standardtema? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted January 18, 2016 Author Share Posted January 18, 2016 Ja jag kör standard, version 1.6.1.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted January 18, 2016 Share Posted January 18, 2016 Det har varit lite strul med rabatter i tidigare versioner, prova att uppdatera till senaste version. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts