Kent Falkenstrøm Posted January 13, 2016 Share Posted January 13, 2016 Hej. Jeg er ved at gøre min shop www.supergadget.dk klar, så den kan E-mærkes. Jeg har bl.a. brug for at ændre den tekst der står øverst, når man går til kontakt (Der hvor kunden kan sende mig en mail fra siden). Hvor kan den tekst redigeres? Knappen "Kontakt vores hotline" fungerer ikke.. Hvor kan jeg ændre linket til den? På forhånd tak. Mvh Kent Falkenstrøm Supergadget.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent Falkenstrøm Posted January 13, 2016 Author Share Posted January 13, 2016 Hej igen. Det lykkedes mig alligevel at finde. Stien til kontakt formularen er: /public_html/themes/default/lang/da.php - "Kontakt vores hotline" er et mailto-link, så når man ikke har en lokal mail klient på computeren fungerer den naturligvis ikke.. Ellers tak for hjælpen. Kent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klinge Posted January 13, 2016 Share Posted January 13, 2016 Hej Kent.jeg skal lige hører dig, for jeg har ledt læææænge efter den fil hvor du ændre de muligheder der er på kontakt siden. Er det den samme fil sti hvis jeg vil kalde en for levering, webmaster og kundeservice? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent Falkenstrøm Posted January 13, 2016 Author Share Posted January 13, 2016 Hej Klinge. Jeg ved ikke om det er samme sti til selve formularen. Jeg fandt kun muligheden for at rette teksten der står ovenover. Men i min leden efter det, fandt jeg en tråd om selve formularen. Jeg ved ikke om vedkommende fik endelig svar, men det kunne være spændende at finde igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent Falkenstrøm Posted January 13, 2016 Author Share Posted January 13, 2016 Der er den her jeg tænker på. Den har nogle år på bagen, men mon ikke det ca. kan ændres på samme måde i dag? https://www.prestashop.com/forums/topic/113777-solved-how-to-edit-the-contact-form/ Håber det kan hjælpe dig. Kent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TinnaML Posted November 28, 2016 Share Posted November 28, 2016 Tusind tak den sti hjalp mig meget da jeg skulle have svar tider på min kontakt formular. det har jeg fået nu :-) men til andre pas på i kan sætte hele siden ud af funktion hvis i gør noget forkert ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts