MichaelNotSoPresta Posted January 12, 2016 Share Posted January 12, 2016 Hej Forum Min første post, bær over med mig Jeg ønsker at anvende postdanmark til levere både med og uden omdeling via Pacsoft. Men i pacsoft må man kun vælge én leverandør pr. leveringsmåde (fri levering, med omdeling, uden omdeling) hvis jeg ikke kan vælge Postdanmark til med og uden, hvordan klarer man det så? /Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 14, 2016 Share Posted January 14, 2016 Du opretter 2 leveringsmåder. En med omdeling og en uden. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichaelNotSoPresta Posted January 20, 2016 Author Share Posted January 20, 2016 Hej Kjeld Mange tak, naturligvis - før jeg stiller flere fjollede spørgsmål, er der så et anbefalet sted med dokumentation / best practices / do's & dont's? /Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 Hej Michael Du kan starte her: http://doc.prestashop.com/display/PS16/User+Guide /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts