teamchef72 Posted January 12, 2016 Share Posted January 12, 2016 Hej Jeg har fuld gang i oprettelse af ny shop, men er stødt på et problem. når jeg vil gå i Moduler og tjenester menuen, så får jeg blank side med denne besked. [PrestaShop] Fatal error in module file :/var/www/fotomagasinet.dk/public_html/classes/module/Module.php(1361) : eval()'d code:'continue' not in the 'loop' or 'switch' context alt andet i shoppen virker. nogle der har en ide om hvad jeg kan gøre, vil meget nødigt skulle starte forfra. kan ikke engang opdatere eller hente nye add-ons som den er nu jo. Ulrik Sørensen Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuk66 Posted January 12, 2016 Share Posted January 12, 2016 Hvad er din version? Har du redigeret Module.php fil? Kan du sende det? What is your version? Have you edited the Module.php file? Can you post it? Link to comment Share on other sites More sharing options...
teamchef72 Posted January 12, 2016 Author Share Posted January 12, 2016 Hej jeg har ikke rettet nogle filer manuelt. må erkende jeg ikke ander noget om kodning, eller hvad/hvor module.php findes. jeg har tilpasset en shop og oploadet et design det er det. alt virker undtaget moduler og tjenster. under samme fane, kan jeg f.eks. godt gå ind under moduler og temakatalog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 14, 2016 Share Posted January 14, 2016 Version? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
teamchef72 Posted January 14, 2016 Author Share Posted January 14, 2016 det er version 1.6.1.4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 14, 2016 Share Posted January 14, 2016 Det lyder som om, der er en fejl i et af de moduler, du har installeret. Prøv at slette (via FTP eller kontrolpanelet hos UnoEuro) det sidste modul, du har installeret. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted January 29, 2016 Share Posted January 29, 2016 (edited) Jeg har samme problem. Jeg deaktiverede modulet "Nyheder" fordi jeg troede det havde noget at gøre med "Populær" som vises på shoppens forside. Da det ikke var tilfældet, aktiverede jeg "Nyheder" igen. Herefter har jeg ikke adgang til Modulet og tjenester længere. Når jeg prøver får jeg bare en hvid tom skærm. Jeg kan godt få adgang til de øvrige underpunkter under Moduler og tjenester (Modul og temakatalog, Positioner og Betaling), men altså ikke selve modulsiden - det er jo lidt øv. Så jeg følger lige med og håber på en løsning LØSNING: Slet hele shoppen og den tilhørende database, og byg det hele op fra bunden igen. Det er nu fjerde gang jeg gør det, og jeg må sige at Prestashop er det best ustabile system jeg nogensinde har rodet med. Men hva faen, noget skal man jo have weekenden til at gå med Edited January 29, 2016 by [email protected] (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 LØSNING: Slet hele shoppen og den tilhørende database, og byg det hele op fra bunden igen. Det er nu fjerde gang jeg gør det, og jeg må sige at Prestashop er det best ustabile system jeg nogensinde har rodet med. Men hva faen, noget skal man jo have weekenden til at gå med Quote slut Så har du lavet noget forkert i din installation eller opsætning. For Prestashop virker som standard fint - også i version 1.6.1.4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Det kunne da være rart, hvis du så kunne løfte sløret for hvor man evt. kan gøre noget forkert. I dag slettede jeg hele shoppen og den tilhørende database. Herefter brugte jeg UnoEuro's 1-click opsætning, satte hele systemet op med lande, zoner, forsendelse, Quickpay modulet mv. Da jeg skulle til at lægge varer ind skete det samme som i går. Denne gang var det bare "Varer" jeg ikke kunne komme ind på (hvid skærm). Jeg kunne godt komme ind i underpunkterne, men jeg kunne altså ikke lægge nye varer ind i systemet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Prøv at slå debug til i config/defines.inc.php. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Hej Kjeld Nu har jeg slette hele skidtet igen, og så prøver jeg for femte gang (mens jeg konstant kikker mig om efter en anden webshop løsning). Fandt også dette link: http://www.inmotionhosting.com/support/prestashop-16/blank-screen, men da jeg ikke havde en php.ini fil i roden, var den artikel jo ikke så interessant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Der er ingen grund til at slette hele shoppen - gør som Kjeld foreslår i stedet for blot at slette hele shoppen. https://www.prestashop.com/forums/topic/224525-how-to-turn-on-error-reporting-for-debug-information-blank-page-500-internal-server-error/ Det kan også være, der er fejl i UnoEuros 1-click install, så nogle filer f.eks. får forkerte rettigheder. Løsningen på det et at lave en manual installation. http://doc.prestashop.com/display/PS15/Installing+PrestaShop Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 (edited) LØST: Jeg slettede som nævnt hele shoppen samt tilhørende databasefiler. Så lavede jeg en manuel installation i stedet for 1-click versionen fra UnoEuro, oprettede hele shoppen fra bunden igen, og testede med gennemførelse af betaling. Alt fungerer tilsyneladende som det skal, og jeg krydser både fingre og tæer samt beder til det flyvende spaghettimoster for at det nu kører uden bøvl. Tak for input Edited January 30, 2016 by [email protected] (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
amacshop Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 Nå nu sider jeg med samme problem, og der blev ikke fundet en løsning på det ? Fatal error: 'continue' not in the 'loop' or 'switch' context in /public_html/classes/module/Module.php(1361) : eval()'d code on line 705 [PrestaShop] Fatal error in module file :/public_html/classes/module/Module.php(1361) : eval()'d code: 'continue' not in the 'loop' or 'switch' context Der skulle vel ikke være en der har et nyt bud ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 16, 2017 Share Posted February 16, 2017 Din fejl er ikke den samme som denne tråd handler om. Opret venligst et nyt indlæg og tjek lige retningslinjer for forum mht. oplysninger om shop,version m.m. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts