pieterfloris Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 (edited) Hallo, Ik heb een probleem met een tot begin deze avond goedlopende shop... PS 1.5.4.1 ik heb een aantal zaken opgeschoond in de database die volgens mij niet van invloed zouden moeten zijn: ps_statssearch ps_pagenotfound deze heb ik geleegd ik kan nu geen items meer aan mijn winkelwagentje toevoegen…er gebeurd niets. of ik krijg de melding: "you allready have the maximum quantity available for this product". Dat roept hij dan bij alle items. voorraad is geen punt; ook geprobeerd met als optie dat items toch besteld kunnen worden als ze niet op voorraad is.. zelfde issue. al gezocht uiteraard maar niets gevonden: catalog modus staat uit ajax cart al eens uitgezet cartblock module opnieuw geinstalleerd cache, cookies e.d. is het niet Ik hoop dat iemand me helpen kan... betaal daar graag voor. groet, Pieter update: opgelost door expert; database had een aantal fouten... Edited January 12, 2016 by pieterfloris (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts