kevinderas Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 Beste, Al sinds een paar updates valt het me op dat het script online bezoekers het niet meer doet. Terwijl ik wel weet aan de hand van smartsupp dat er klanten online zijn. Zijn er nog mensen die hier problemen mee hebben? Wat zou het probleem kunnen zijn en hoe kan ik dit oplossen? Ik deed net een succesvolle update van 1.6.1.1 naar 1.6.1.4 maar het probleem deed zich ervoor al voor.. Mvg, Link to comment Share on other sites More sharing options...
kevinderas Posted January 27, 2016 Author Share Posted January 27, 2016 Hoy mdekker. In de backend zie je links staan : Activiteiten overzicht Online bezoekers -> deze doet het nietin de laatste 30 minuten 0 Actieve winkelwagensin de laatste 30 minuten 0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kevinderas Posted January 27, 2016 Author Share Posted January 27, 2016 Ik denk dat alles ok is ingesteld. Heb je graag mijn back-end gegevens om eens na te kijken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts