webzoom Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Någon som kan tipsa om hur jag flyttar ner sökrutan till kategoriboxen. Känns mer naturligt att den ligger där, kunden skall inte behöva söka efter sökboxen http://www.kanotbutiken.se/butik Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Moduler - positioner - Transplantera en modulvälj snabbsökruta och left_coulmn eller right_column för höger eller vänster sida. Link to comment Share on other sites More sharing options...
webzoom Posted April 5, 2010 Author Share Posted April 5, 2010 Tack för ett snabbt svar!Men den som gapar efter mycket ..............Sökrutan kom på plats, men i kategorirutan saknas alla mina kategorier nu Vad göra?Micke Link to comment Share on other sites More sharing options...
MistrM Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 Jag försöker med lägga ner snabbsök till höger kolumn. Men när jag installerar modulen snabbsök, lägger till den till höger och sen vill ta bort den från toppen av sidan så den bara ligger till höger går det fel. Snabbsök ligger då både till höger och kvar på toppen. Men kategorierna försvinner????Använder 1.2.4Någon som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 Moduler - positionerRadera från de rutor du inte vill ha den kvar iAtt kategorierna försvinner beror säkert på ett javascriptfel på sidan orsakat av att du har flera sökrutor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MistrM Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 Tack. Jag raderade fel först. Den som ligger under Header of pages istället för under Top of pages. Och då blev det uppenbarligen fel. // Micke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts