CityEL Posted January 9, 2016 Share Posted January 9, 2016 (edited) Hej! Nu har jeg oprettet varer og forsendelse (PostDK og GLS og afhentning i butik), men når jeg afprøver i front end, siger den "Intet forsendelsesfirma tilgængelig." Jeg har, for alle varer, ikke valgt noget specifikt forsendelsesfirma, for alle skal være tilgængelige. Har I nogen gode ideer til, hvordan jeg får forsendelsesfirmaerne til at blive vist under udtjekning? Lars R. Andersen www.cityel.dk/webshop Edited January 9, 2016 by CityEL (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 9, 2016 Share Posted January 9, 2016 Sikkert noget med lande og zoner? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CityEL Posted January 9, 2016 Author Share Posted January 9, 2016 Jeg har gjort forsendelsesfirmaerne tilgængelige i alle zoner. Hjælper ikke.' Lars. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CityEL Posted January 9, 2016 Author Share Posted January 9, 2016 ENDELIG. Jeg har været inde under LAGER > LAGERSTEDER og trykket GEM. Så kom det! Lars, Link to comment Share on other sites More sharing options...
yquem Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 Tak - det hjalp også for mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts