emwe Posted January 5, 2016 Share Posted January 5, 2016 Hej! Jag tänkte höra om någon har ut hur man kan till exempel låta kunderna lägga till egna alternativ, så som ett eget tryck i webshopen, är detta ens möjligt? Jag jobbar blanda annat med försäljning av arbetskläder och sportutrustning och att kunna trycka på sitt eget lags logga är mycket uppskattat. Även att få en förhandsvisning och kunna göra flera val bland attributen utan att dessa måste läggas i grupper. Finns det även möjlighet till tvåstegsval?, t.ex. så väljer min kund att den vill ha ett existerande tryck och får sedan en meny i vilket de kan välja vilken. Om det är oklart, fråga gärna. Tack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 Det finns fält för text eller filuppladdning som kan läggas till en produkt, men du får ingen förhandsvisning. Tvåstegsval kan du styra genom att lägga upp relevanta kombinationer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emwe Posted January 26, 2016 Author Share Posted January 26, 2016 Och vart hittar jag dessa fält? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Fliken Anpassning när du lägger upp eller redigerar en produkt. Kombinationerna lägger du in under fliken Kombinationer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts