Boumaangela Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Hoe kan ik andere afbeeldingen tonen in de overzichtspagina van mijn sub-categorieen. Nu zie ik de uitgestrekte image van de categorie in een verkleinde vorm en dat is niet mooi. Ik zou daar graag een andere mooie vierkante image willen plaatsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerard Veer Posted January 18, 2016 Share Posted January 18, 2016 Ik heb dezelfde vraag. Ik kan bij subcategorieen twee foto's plaatsen. Een brede banner per categorie (boven aan de pagina als je die categorie kiest) en vierkante thumbnails per subcategorie. Maar frontend wordt dat niet goed "meegepakt" . Prestashop laat bij mij maar een van de twee zien, maar niet beiden. (goed uitgelegd?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerard Veer Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Dat is de goede oplossing. Bedankt. Ik werd op het verkeerde been gezet omdat er wel twee foto's kunnen worden geupload, maar er slechts 1 zichtbaar werd. Deze module zal dat prima kunnen regelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerard Veer Posted March 14, 2016 Share Posted March 14, 2016 Hallo Mdekker, ik reageer op je laatste post van 26 jan. Ik kan inderdaad wel wat hulp gebruiken voor bovenstaand item, maar ook voor andere zaken waar ik tegenaan loop. Werk jij als developer voor derden? Groet Gerard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerard Veer Posted March 15, 2016 Share Posted March 15, 2016 Hallo Mdekker, Graag hoor ik van je of je ons hiermee kunt helpen en met wat andere inrichtingszaken Groet Gerard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerard Veer Posted March 15, 2016 Share Posted March 15, 2016 De versie van mijn prestashop is 1.6.0.14. Ik heb nog niet eerder via dit forum in en module gewerkt. Laat me svp even weten hoe we dan communiceren. Of heb je een emailadres, waar ik een document naar toe kan sturen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerard Veer Posted March 15, 2016 Share Posted March 15, 2016 Ja ik heb een A4 met een aantal punten die verbeterd of aangepast moeten worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerard Veer Posted March 16, 2016 Share Posted March 16, 2016 Hallo Michael Dekker. Graag hoor ik of je in de gelegenheid bent om ons te helpen. Of je daar tijd voor hebt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts