Jump to content
  • 0

Czy Moze Ktos Mi Pomoc? Prosze:-) Nie Wiem Co Zrobiłam Ale Pod Strona Pokazuja Sie Dziwne Rzeczy?

karid

Question

witam, jestem kompletnym nowicjuszem i to moja pierwsza strona i dzisiaj troche na niej zmienialam itd i teraz zobaczylam ze pod strona sa jakies informacje tzn duuuuzo informacji i nie mam pojecia jak to wyłaczyc???

stronka to www.handmadecards.ie jakby ktos mogl zerknac i powiedziec mi co jest grane?

przywrocilam z kopii na serwerze caly folder theme bo tam tez cos zmienialam ale to nie pomoglo wiec przypuszczam ze nacisnelam cos w obsludze sklepu.

(probowalam to wygooglowac ale nie wiem nawet jak to nazwac??? debugowanie???)

z gory dziekuje

Edited by karid (see edit history)

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0

włączony jest tryb debugowania z profilowaniem, trzeba go wyłączyć.

nie wiem jak go włączyłaś, możliwości są dwie:

1) za pośrednictwem pliku konfiguracyjnego defines.inc.php: https://www.prestashop.com/forums/topic/263589-500-error-b%C5%82%C4%99dy-bia%C5%82a-strona-instrukcja-dotycz%C4%85ca-trybu-debugowania/

2) za pośrednictwem jakiegoś modułu, który ten tryb włącza. w tym wypadku trzeba by było go wyłączyć (ale nie wiem czy to kwestia modułu)

• 0

witaj Vekia, dziekuje Ci serdecznie za odpowiedz:-)

wiec tak:

- wzielam sie za dodawanie produktow, zmiane kategorii itd, przy okazji zobaczylam ze w tytule zakladki na pasku mojej strony jest napisane po polsku (juz nie pamietam co to bylo ale chyba "produkty - Kari Designs......" z racji ze srona tylko po ang to chcialam zmienic ta polska nazwe ( juz kiedyc cos zmienialam bo nieswiadomie przy instalacji presty wybralam jako jezyk strony any a jezyk back office polski, i nawet jak zmienilam na ang to czesc rzeczy zostala po pl. to zmienialam w Preferences - SEO & URLs (edytowalam i wpisywalam ang nazwy)