tukker Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 Helaas komt het af en toe voor dat ik een serverfout krijg bij teveel producten >120 in de winkelwagen en dan afrekenen. Ook het in de winkelwagen plaatsen van producten gaat traag als er al heel veel (meer dan 100) in zitten. Ik draai versie 1.5.6.2 op een VPS met 2Gb geheugen memory_limit van PHP is al verhoogt naar 256MB max_input_vars op 5000 Is het normaal dat bij veel producten deze problemen optreden. Welke instellingen zou ik nog na kunnen lopen. Alvast bedankt voor het meedenken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tukker Posted December 24, 2015 Author Share Posted December 24, 2015 (edited) Zowel de debug aangezet en ps_debug_profiling. Volgende error zie ik verschijnen bij afrekenen met een hele volle winkelwagen (144 producten) Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in ........./public_html/tools/profiling/ObjectModel.php on line 43 het is me gelukt om een debug file te creeren. Echter deze is zo groot dat het geen zin heeft om hier te posten. Kan er helaas geen wijs uit. Edited December 24, 2015 by tukker (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tukker Posted January 4, 2016 Author Share Posted January 4, 2016 Is er iemand met expertise die mij kan helpen met bovenstaand probleem ? Groet, Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 Volgende error zie ik verschijnen bij afrekenen met een hele volle winkelwagen (144 producten) Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in ........./public_html/tools/profiling/ObjectModel.php on line 43 het is me gelukt om een debug file te creeren. Echter deze is zo groot dat het geen zin heeft om hier te posten. Kan er helaas geen wijs uit. Achter de SQL commandos staan tijden (daarvoor moet je meestal wat naar rechts scrollen). Je moet naar die tijden kijken en daar degene uitzoeken die erg lang duren. Dat zijn je probleem queries. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts