tutsiq14 Posted December 22, 2015 Share Posted December 22, 2015 Når kunden har bestil flere varer, og der en af dem, der er i restordre, sender jeg det der er på lager, og restordren eftersendes når den kommer hjem. Hvordan kan jeg få det til at stå på ordresedlen, som medsendes ordren? Jeg vil gerne have, at de varer der er med i pakken sættes på, og der ud for den sidste vare står, at den er i restordre og eftersendes senere. Kan prestashop det? Juleglade hilsner fra Ellen Jeg bruger Prestashop 1.6 og side er dansklejeteknik.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 26, 2015 Share Posted December 26, 2015 Har du testet RMA funktionen i PrestaShop? Ved ikke om det kan det du efterspørger, men det er vel en test værd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tutsiq14 Posted December 29, 2015 Author Share Posted December 29, 2015 Men det er ikke en RMA sag jeg mener, men når kunden bestiller varer og de er i restordre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tutsiq14 Posted January 4, 2016 Author Share Posted January 4, 2016 Prøver lige at forklare lidt bedre. Når kunden har indgivet en ordre med 2 varer, men den ene er i restordre. Har jeg så mulighed for, at afsende den ene varer med en følgeseddel, hvor der står at vare nr. 1 er vedlagt men vare nr. 2 eftersendes uden forsendelses omkosninger? Jeg kan nemt rette i formularen, men det er lige hvordan jeg får markeret at den ene varer er i restordre og ikke er vedlagt forsendelsen. Hilsen Ellen Jeg bruger Prestashop 1.6 og side er dansklejeteknik.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 18, 2018 Share Posted January 18, 2018 Indlæg skjult fra Maksym: Dette er en 3 år gammel tråd, og det ser ud til, at du blot promoverer dit eget produkt. Dette er ikke tilladt ifølge forum regler, derfor skjuler jeg dit indlæg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts