tutsiq14 Posted December 21, 2015 Share Posted December 21, 2015 (edited) Hej. Når jeg indsætter en ny varer, kommer den helt i bunden. Har jeg mulighed for at sætte den ind midt i rækken af varer. Jeg vil gerne gruppere dem lidt, uden at oprette en egentlig gruppe. "Bare" ændre på rækkefølgen. Hilsen Ellen PS: Jeg bruger prestashop 1.6 på siden www.dansklejeteknik.dk Edited December 21, 2015 by tutsiq14 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 21, 2015 Share Posted December 21, 2015 Det kan du. Inde i kategorien, under position er der et +. Det kan du bruge til at flytte varen op og ned. Forudsætter at du under indstillinger > Varer har valgt "Position i kategorien" under Standard rækkefølge for. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tutsiq14 Posted December 21, 2015 Author Share Posted December 21, 2015 Jo, men for mig at se, er det kun kategorier der kan flyttes. Ikke de enkelte varer i kategorierne. Ser jeg forkert? Hilsen Ellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 21, 2015 Share Posted December 21, 2015 Ja du ser forkert. Du skal ind under varer og ned i den pågældende kategori. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tutsiq14 Posted December 21, 2015 Author Share Posted December 21, 2015 Når går ind i Varekatalog - Kategorier og vælger en af mine kategorier får jeg denne side uden varer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 21, 2015 Share Posted December 21, 2015 Hør nu her..... Vælg vælg katalog, varer. Vælg filtrer efter kategori. Wupti. Så kan flytte varer i den rækkefølge du ønsker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tutsiq14 Posted December 21, 2015 Author Share Posted December 21, 2015 Tusind tak, - nu fandt jeg ud af det :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts