Nofire Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 Jag vill göra om fakturan en del. Vart kan jag göra det? Faktura nr. ska bort på båda ställena och sen står det enhetspris (exkl. moms) och Total (exkl. moms) Den sista vill jag ha med moms. Det ska inte finnas frågetecken om vad priset är inklusive moms då jag säljer endast till privatpersoner. Jag skulle också vilja skriva till texten Tack för att ni handlar av oss samt orderna packad av Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 Hej Nofire! Vilken version av PS har du? Hälsningar MacRoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nofire Posted February 3, 2016 Author Share Posted February 3, 2016 Ber om ursäkt för sent svar men jag använder 1.6.1.2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuk66 Posted February 22, 2016 Share Posted February 22, 2016 Textsträngar på fakturan översättnings. Du kan översätta (Tax excl.) till tom sträng. Text strings on the invoice are translatable. You can translate (Tax excl.) to empty string. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts