Web HvD Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 Beste, Ik zoek iemand die me kan helpen met een draaiende webwinkel. Deze werk niet naar behoren na omzetten van versie 1.3 naar 1.5.6 Ik hoop dat er iemand is die dit wil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Web HvD Posted December 8, 2015 Author Share Posted December 8, 2015 Ik krijg ideal niet goed aan de gang en sommige mails worden net verzonden zoals nieuwe bestelling. Ik kan je de link wel geven als je wil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Web HvD Posted December 9, 2015 Author Share Posted December 9, 2015 (edited) Ik gebruik deze versie Build b20151130 van ideal chechout. Dat is de nieuwste zo ver ik weet. Ik krijg een witte pagina te zien. Edited December 9, 2015 by Web HvD (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Web HvD Posted December 12, 2015 Author Share Posted December 12, 2015 Ik miste een order status met ID 1000 in de database, die heb ik erin gezet en werkte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Web HvD Posted December 29, 2015 Author Share Posted December 29, 2015 Als iemand betaald met iDeal word de bestelling op Wacht op iDEAL Easy betaling gezet. Als iemand betaald met Paypal word de bestelling op Betaling geaccepteerd. Hoe kan het dat het met iDeal niet op Betaling geaccepteerd word gezet. Iemand een idee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts