illusionmagicdk Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 Hej alle sammen Jeg vil høre om der er en hurtigere måde at gøre dette på. Jeg bruger prestashop 1.6 og har valgt at bruge et nyt fragtfirma. så jeg nu har 2 stk så folk selv kan vælge hvad de vil bruge. men kan det virkelig passe man skal ind på hver enkel vare og tilvælge den nye fragtfirma? problemet er jeg har over 300 stk og det vil jo tage en krig nogle der kender en løsning mange tak Rune Http://illusionmagic.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 Hvis du på hver enkelt vare har tilvalgt det nuværende, så skal du ind på hver enkelt vare. Hvis du ikke har tilvalgt noget, så er alle fragtfirmaer gældende. Men... Kører du med det avancerede lagersystem, så skal du ind på lager -> lagersteder og tilføje det nye fragtfirma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
illusionmagicdk Posted December 7, 2015 Author Share Posted December 7, 2015 Nej jeg bruger ikke avancerede lagersystem.. hmm det var da godt nok besværligt. ville havde været smart at når man lavede en ny fragt firma så var det der automatisk hehe nå men mange tak for din hjælp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts