MyBlackDoll Posted December 4, 2015 Share Posted December 4, 2015 Beste forumgangers, Gisteren heeft een klant uit Amerika een account kunnen aanmaken (zie bijlage). Eigenlijk zou dit (nog) niet moeten kunnen, want de plannen om een internationale website te maken moeten nog reeds worden gerealiseerd. Ik ben er dus nog niet mee aan de slag gegaan. Wanneer ik zelf een account aanmaak, dan kan ik alleen maar kiezen uit het land Nederland. Iemand enig idee hoe dit toch mogelijk is geweest dat een klant uit Amerika alle gegevens gewoon heeft kunnen invullen en uit 'United States' heeft kunnen kiezen (en zelfs zijn provincie heeft kunnen kiezen?) Bij Localisatie-->Landen staat United States gewoon uitgeschakeld. Ik gebruik Prestashop 1.6.1.3. Alvast bedankt! Groeten, Sigrid Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyBlackDoll Posted October 25, 2016 Author Share Posted October 25, 2016 Beste Mdekker, bedankt voor je reactie! Ik ga binnenkort over naar een internationale website, dus moet dit probleem sowieso zijn opgelost . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts