rtracing Posted December 2, 2015 Share Posted December 2, 2015 Hej Er der en der kender til et modul med API til eniro? Altså sådan at kunden kan indtaste sit telefonnummer på tjek ud siden og hente sine data fra eks. eniro. Det skal være til PS 1.6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 3, 2015 Share Posted December 3, 2015 Hej Er der en der kender til et modul med API til eniro? Altså sådan at kunden kan indtaste sit telefonnummer på tjek ud siden og hente sine data fra eks. eniro. Det skal være til PS 1.6 Jeg tror, det nemmeste er at spørge Eniro/Krak - det koster penge at bruge denne integration, men om de har et færdigudviklet modul til PS 1.6 ved jeg ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boligadvokat Posted December 6, 2015 Share Posted December 6, 2015 Krak.dk tilbyder den funktion. Jeg bruger den selv på en af mine hjemmesider. Derfor vil jeg forslår du kontakter krak.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts