[email protected] Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Når google analytic er aktiveret, så meldes der fejl når man tilføjer et produkt til indkøbskurven: Impossible to add the product to the cart. textStatus: 'error' errorThrown: 'Internal Server Error' responseText: Deaktivere jeg modulet, så er der ingen problem.Nogle der har oplevet dette? Isåfald, hvordan løser jeg det? Prestashop v. 1.6.1.2 Google analytic v 2.3.3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Det hjælper ikke at oprette en ny tråd om det emne, du også spørger til her: https://www.prestashop.com/forums/topic/484451-fejl-n%C3%A5r-kunden-tilf%C3%B8jer-produkt/ Specielt ikke, når du ikke vender tilbage med flere oplysninger, som jeg bad om. Det er umuligt at hjælpe, hvis ikke man får nogle oplysninger at arbejde med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 3, 2015 Share Posted December 3, 2015 Denne tråd er oprettet flere gange - identisk problem findes her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts