Jump to content

Theme Fra Shopify Til Prestashop

Bjornskov

Recommended Posts

Hejsa allesammen,

Vi har netop overtaget en anden webshop der PT. ligger i Shopify. Vi ønsker at samle lageret da 80% af produkterne også er fundet i vores nuværende shop.

Vi har ifølge min opfattelse to muligheder. Et, finde et lagersystem der håndterer både Shopify og Prestashop. To, konvertere themet til Prestashop og benytte os af Avanceret Lagersystem i Prestashop.

Nummer 1 bliver efter hvad jeg kan se ret dyrt. Her snakker vi 79 dollars i måneden for Orderhive. Det bliver alt for dyrt i længden.

Nummer 2 er mere sandsynlig, men her kræver det at vi sikrer os ikke at få smæk af Google. Vi har jo overtaget en virksomhed med god SEO værdi osv. Designet skal være magen til hjemmesiden som den er nu og vi har selvfølgelig kildekoden til den og det kan bruges uden problemer, da det er et specialdesignet theme til Shopify. Men hvordan får vi det i PrestaShop? Jeg kunne sætte mig ned og forsøge på det, da jeg egentlig har arbejdet med andre themes, men jeg er simpelthen for bange for at lave noget, der ikke er godt nok og i sidste ende har sparet de forkerte penge.

Samtidig er jeg meget i tvivl omkring opsætningen af det avancerede lagersystem, og vil gerne sikre mig det bliver gjort rigtigt første gang, således at vi heller ikke skyder os selv i foden der.

Så hvis du er udvikler og godt kunne tænke dig at give et tilbud på opgaven, er du mere end velkommen til at kontakte mig, enten privat her på forum, eller smide mig en mail på [email protected]

Mvh

Martin